Merhabalar arkadaşlar size birkaç sorum olacak,

Hangi bankalarla çalışıyorsunuz. Kredi kartı limitleriniz ne kadar. Limit arttırımı için ilk kez kredi kartı alanların 1 YIL beklemesi şartmış diye duydum bu doğru mudur ?

11 aydır Garanti bankasından kredi kartı kullanıyorum. 3 buçuk aydır sigortam yatıyor. Limitim 1000 TL (aldığımda da 1000 TL'ydi) 3 kez limit arttırım talebinde bulundum reddedildi. Sizce Yapıkredi veya Finans bankasına geçsem Garanti bankasından geldiğim için bu istediğimi yerine getirip limitimi minimum 2000 TL yaparlar mı ?

Not: Asgari ücretli çalışanım