Bende bir türlü anlamadım. Bazı olaylar duyuyoruz şu banka 5.000 kredi vermedi şu banka 20.000 verdi diye. Bütün bunlar neye göre, nasıl değerlendiriliyor acaba
Benim tek istediğim kredi kartı limitimin 5.000 olması, min. 2.000. Şuan 1000 TL, mesela 2.000 TL'lik birşeyi taksitle alamıyorum haliyle biraz biriktirmem gerekiyor
Hocam Ocak ayını bekleyip bir daha başvuracam eğer yine arttırmazlarsa iptal ettirip Yapı Kredi bankasına geçmeyi düşünüyorum. Sizin bankadan kaynaklı herhangi bir memnuniyetsizliğiniz var mıydı ?
Eğer borçlarınızı öderseniz tabii ki herhangi bir sorununuz olmuyor. Ancak ödemelerinizde kısa bir süre aksama yaşansa bile sürekli olarak arama ve mesaj tacizleri ile insanı strese sokuyorlar. Birçok banka öyle burada YapıKredi'yi karalayamam ancak daha önce İş Bankası'nda da aynı süreçte gecikmeler yaşasam da
bu kadar insanı darlayan bir banka görmedim.
Eğer ben kesin öderim diyorsanız
bir sorun yaşamazsınız, peşin ödemelerinizi taksitlendirme vs. konularında
mobil uygulamaları oldukça gelişmiş ve işlemler hızlı, müşteri temsilcisiyle iletişime geçmeniz
gerekmiyor diyebilirim birçok işlem için.