• 04-11-2018, 00:48:41
    #1
    Merhaba r10,

    ekşide gördüğüm başlığın farklı bir versiyonunu buraya açmak istedim,kendimden başlayayım.

    ticaret yapmak her zaman hoşuma gitmiştir , kendi paranı kazanmak her daim ben mutlu hissettirmiştir her ne kadar ihtiyacım olmadığı dönemler bile olsada .

    ilk ticaretim şu an da kapalı olan bir wm sitesinde olmuştu , pepsi kapak kodlarını satıyordum 0,30 tl 'den , arkadaşlarımla dolaşırken evin etrafındaki banklardan parklardan toplayarak satıyordum paypal üzerinden(dayımın kartıyla paypal üyeliği açmıştım hiç unutmam ekstrede 2,34 tl kesinti yapmıştı onay için , açıklayamamıştımda ) yaş 13-14 civarı.

    forumda gerçekten büyük başarılara imza atmış üyeler var , onların hikayesini okumak isterim.


    Herkese bol,bereketli ve adil kazançlar.
  • 04-11-2018, 00:49:48
    #2
    Üyeliği durduruldu
    22 Günde 14 Ticaret Botla kassan bu kadar hızlı olmaz Tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim hocam.
  • 04-11-2018, 00:54:34
    #3
    Keşke konuyu r10 da ilk ticaretiniz olarak açsaydın üstad
  • 04-11-2018, 00:58:47
    #4
    Shydox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    22 Günde 14 Ticaret Botla kassan bu kadar hızlı olmaz Tebrik ederim başarılarınızın devamını dilerim hocam.
    resmi kayıtlar gerçeği yansıtmıyor hocam Allah'a şükür çok daha fazlası oldu geri dönmeyen , yoğunluktan unuttuklarımız çok oldu
  • 04-11-2018, 00:59:28
    #5
    HepsiSosyal.com ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐
    internet üzerinden ilk ticaretim bir grafiker forumunda olmuştu hiçbir şey bilmiyordum ama büyük bir iş almıştım. r10’da 2 hafta boyunca ticaret yapamamıştım 2. haftanın sonunda ilk işimi almıştım ve yaptığım çalışmalarla bir anda ilgi çekmiştim 1 ayda 60 ticaret sayısına ulaşmıştım hala bu rekor kırılmadı galiba. bugun r10’un çok tercih edilen tasarımcısı ve kategori moderatörü mutluluğunu yaşıyorum.
  • 04-11-2018, 01:08:29
    #6
    zefirigrizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    internet üzerinden ilk ticaretim bir grafiker forumunda olmuştu hiçbir şey bilmiyordum ama büyük bir iş almıştım. r10’da 2 hafta boyunca ticaret yapamamıştım 2. haftanın sonunda ilk işimi almıştım ve yaptığım çalışmalarla bir anda ilgi çekmiştim 1 ayda 60 ticaret sayısına ulaşmıştım hala bu rekor kırılmadı galiba. bugun r10’un çok tercih edilen tasarımcısı ve kategori moderatörü mutluluğunu yaşıyorum.
    r10 a kayıt olduktan 1 saat sonra ilk siparişleri alıp tamamlayınca referanslarıma "iyi yere tezgah açmışsın" gibi mesajlar atarak iş birliği yaptığımızı söyleyen üyeler olmuş hocam , gif tasarımlarınız r10'da olduğumdan beri gözümün önünde , başarılar
  • 04-11-2018, 01:12:53
    #7
    valla o kadar yıl önce olan bir mevzuyu hiç hatırlamıyorum. üniversite zamanlarında güzel oluyordu müşteri bulup para kazanmak.
  • 04-11-2018, 01:28:00
    #8
    SEO & PR 5421044962
    Uzmankirala'da olmuştu
  • 04-11-2018, 01:32:35
    #9
    Webmastersitesi'nde forum post arşivi satmıştım sanırım, 15 TL olması lazım.