zefirigrizan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
internet üzerinden ilk ticaretim bir grafiker forumunda olmuştu hiçbir şey bilmiyordum ama büyük bir iş almıştım. r10’da 2 hafta boyunca ticaret yapamamıştım 2. haftanın sonunda ilk işimi almıştım ve yaptığım çalışmalarla bir anda ilgi çekmiştim 1 ayda 60 ticaret sayısına ulaşmıştım hala bu rekor kırılmadı galiba. bugun r10’un çok tercih edilen tasarımcısı ve kategori moderatörü mutluluğunu yaşıyorum.
r10 a kayıt olduktan 1 saat sonra ilk siparişleri alıp tamamlayınca referanslarıma "iyi yere tezgah açmışsın" gibi mesajlar atarak iş birliği yaptığımızı söyleyen üyeler olmuş hocam , gif tasarımlarınız r10'da olduğumdan beri gözümün önünde , başarılar