Merhaba r10,

ekşide gördüğüm başlığın farklı bir versiyonunu buraya açmak istedim,kendimden başlayayım.

ticaret yapmak her zaman hoşuma gitmiştir , kendi paranı kazanmak her daim ben mutlu hissettirmiştir her ne kadar ihtiyacım olmadığı dönemler bile olsada .

ilk ticaretim şu an da kapalı olan bir wm sitesinde olmuştu , pepsi kapak kodlarını satıyordum 0,30 tl 'den , arkadaşlarımla dolaşırken evin etrafındaki banklardan parklardan toplayarak satıyordum paypal üzerinden(dayımın kartıyla paypal üyeliği açmıştım hiç unutmam ekstrede 2,34 tl kesinti yapmıştı onay için , açıklayamamıştımda ) yaş 13-14 civarı.

forumda gerçekten büyük başarılara imza atmış üyeler var , onların hikayesini okumak isterim.


Herkese bol,bereketli ve adil kazançlar.