Merhaba r10,
ekşide gördüğüm başlığın farklı bir versiyonunu buraya açmak istedim,kendimden başlayayım.
ticaret yapmak her zaman hoşuma gitmiştir ,
kendi paranı kazanmak her daim ben mutlu hissettirmiştir her ne kadar ihtiyacım olmadığı dönemler bile olsada
. ilk ticaretim şu an da kapalı olan bir wm sitesinde olmuştu , pepsi kapak kodlarını satıyordum 0,30 tl 'den , arkadaşlarımla dolaşırken evin etrafındaki banklardan parklardan toplayarak satıyordum paypal üzerinden(dayımın kartıyla paypal üyeliği açmıştım hiç unutmam ekstrede 2,34 tl kesinti yapmıştı onay için , açıklayamamıştımda

) yaş 13-14 civarı.
forumda gerçekten büyük başarılara imza atmış üyeler var , onların hikayesini okumak isterim.
Herkese bol,bereketli ve adil kazançlar.