10-11 yaşındayken webmastersitesinde post makale işlemleri yapmaya başlamıştım. Küçük meblağlardı ama o yaşta kazandığım o paranın zevkini hiç bir para veremez
Bir forum sitesinin ufak tasarım işini yapmıştım. iTrader ile ilk öyle işlem yaptık.
Daha sonra domaine sardık.. Doğal olarak ukash, paycash alışverişlerim de oldu.