• 04-11-2018, 01:49:45
    #10
    10 sene kadar önceydi r10'da Pinli adsense satmıştım 150 liraya ne büyük paraydı be 😂
  • 04-11-2018, 01:53:28
    #11
    10-11 yaşındayken webmastersitesinde post makale işlemleri yapmaya başlamıştım. Küçük meblağlardı ama o yaşta kazandığım o paranın zevkini hiç bir para veremez
  • 04-11-2018, 11:52:02
    #12
    devam.
  • 04-11-2018, 16:18:59
    #13
    Bir forum sitesinin ufak tasarım işini yapmıştım. iTrader ile ilk öyle işlem yaptık.
    Daha sonra domaine sardık.. Doğal olarak ukash, paycash alışverişlerim de oldu.