Konu
r10 üyelerinin ilk ticaretleri :)
04-11-2018, 16:18:59
#13
monami
Bir forum sitesinin ufak tasarım işini yapmıştım. iTrader ile ilk öyle işlem yaptık.
Daha sonra domaine sardık.. Doğal olarak ukash, paycash alışverişlerim de oldu.