• 21-10-2018, 08:41:55
    #1
    Selam olsun dostlara. Hepiniz iyisinizdir umarım.
    Çanakkale'den 2 gün önce döndüm acemi birliğini bitirip 7 gün iznim var.Usta birliği Samsun İl Jandarma Komutanlığına çıktı fakat oradan dağıtım yaparlar mı ilçelere vs. net bilgim yok.
    Usta birliği nasıl geçiyor ? Acemiye göre daha rahat deniliyor, bilgilendirecek arkadaşlar olursa sevinirim. Ayrıca samsunlular'da yazarsa sevinirim nasıl bir yer vs
  • 21-10-2018, 08:42:58
    #2
    Üyeliği durduruldu
    hocam 17 sene samsunda atakumda kaldım oturdugumuz evi karsısında jandarma
  • 21-10-2018, 08:53:12
    #3
    Üyeliği durduruldu
    jandarma başka ile yollayabilir net konuşamayacağım. acemi birliği askerlik değil ki asıl askerliğe usta da başlayacaksın. Allah kurtarsın
  • 21-10-2018, 10:00:27
    #4
    İlçe karakollar daha rahat olur usta birliği benim için 4 aylık tatildi. İlcelerde genel görev devriyedir. gündüz ve gece devriyeleri belirleniyor. Gündüz ihbar hattına gelen şikayetlere göre olay yerine gidiliyor. Geceleri de gezici devriye sabaha kadar tur atiyorsun. Ben de Karadeniz de yaptım nispeten terör tehditi daha az olduğu için devriyeler de daha esnek. Bunlar dışında ilçe jandarmalar yemek malzemelerini günlük olarak çevre esnafından aldığı için her daim taze yiyorsun.

    Yerine göre sosyal aktivite sıklığı da değişir. Bizim er gazinomuzda DVD player karakol karşısında CD ci vardi. Genelde Lig TV oluyor zaten askeriyede yine karakolda kitaplik, satranç, tavla takimi vs. Karakol küçük ise selam verme olmaz. Ek olarak haftada iki veya üç gün halı saha maçı oluyordu.
  • 21-10-2018, 10:06:40
    #5
    öncelikle hayırlı tezkereler hocam.
    askerlik usta birliğinde başlar her ne kadar devrecilik yok deseler de genelde tum usta birliklerinde vardir. mıntıka temizliği bulasik sabah içtimasi öğlene kadar eğitim sonra tekrar bulaşık sonra tekrar eğitim sonra akşam yemeği sonra yine bulaşık temizlik ondan sonra akşam anfi eğitimi 9 10 kadar sonra yat gece 2-4 yada 3-5 nöbeti bu döngü taki senin alt devren gelene kadar devam eder alt devren geldiğinde biraz rahatlarsın
    gonul isterdi ki daha ic açıcı şeyler yazayım ama gerçekler bunlar
  • 21-10-2018, 12:30:37
    #6
    Çanakkale 116 ise kesin dağıtım yaparlar çünkü cezaevisin. Ama ezine falansa yapmayabilirler.

    Eğer yapmazsalar çok rahat edersin. Güzel yer bende orada yaptım.
  • 21-10-2018, 12:34:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Çanakkale'de nerede yaptın acemiliği? Ben 116'nın karşısındaki karakolda (sonradan il jandarma olmuştu) ve il merkez karakolda askerlik yapmıştım :d
  • 21-10-2018, 12:37:51
    #8
    Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkale 116 ise kesin dağıtım yaparlar çünkü cezaevisin. Ama ezine falansa yapmayabilirler.

    Eğer yapmazsalar çok rahat edersin. Güzel yer bende orada yaptım.
    Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çanakkale'de nerede yaptın acemiliği? Ben 116'nın karşısındaki karakolda (sonradan il jandarma olmuştu) ve il merkez karakolda askerlik yapmıştım :d
    116'da yaptım hocam. Yüksek ihtimal cezaevi mi o halde?
  • 21-10-2018, 14:43:27
    #9
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    116'da yaptım hocam. Yüksek ihtimal cezaevi mi o halde?
    Kesinlikle cezaevisin. Zaten cezaevi askeri az olduğundan ve eğitimin de o yönde olduğundan başka bir yere verilme ihtimalin yok.

    Allah sabır versin şimdiden.

    Bende samsun çarşamba cezaevinde yaptım.