Çanakkale'den 2 gün önce döndüm acemi birliğini bitirip 7 gün iznim var.Usta birliği Samsun İl Jandarma Komutanlığına çıktı fakat oradan dağıtım yaparlar mı ilçelere vs. net bilgim yok.
Usta birliği nasıl geçiyor ? Acemiye göre daha rahat deniliyor, bilgilendirecek arkadaşlar olursa sevinirim. Ayrıca samsunlular'da yazarsa sevinirim nasıl bir yer vs