öncelikle hayırlı tezkereler hocam.
askerlik usta birliğinde başlar her ne kadar devrecilik yok deseler de genelde tum usta birliklerinde vardir. mıntıka temizliği bulasik sabah içtimasi öğlene kadar eğitim sonra tekrar bulaşık sonra tekrar eğitim sonra akşam yemeği sonra yine bulaşık temizlik ondan sonra akşam anfi eğitimi 9 10 kadar sonra yat gece 2-4 yada 3-5 nöbeti bu döngü taki senin alt devren gelene kadar devam eder alt devren geldiğinde biraz rahatlarsın
gonul isterdi ki daha ic açıcı şeyler yazayım ama gerçekler bunlar