Çanakkale 116 ise kesin dağıtım yaparlar çünkü cezaevisin. Ama ezine falansa yapmayabilirler.
Eğer yapmazsalar çok rahat edersin. Güzel yer bende orada yaptım.
Çanakkale'de nerede yaptın acemiliği? Ben 116'nın karşısındaki karakolda (sonradan il jandarma olmuştu) ve il merkez karakolda askerlik yapmıştım :d
116'da yaptım hocam. Yüksek ihtimal cezaevi mi o halde?