Bay_Keskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çanakkale 116 ise kesin dağıtım yaparlar çünkü cezaevisin. Ama ezine falansa yapmayabilirler.

Eğer yapmazsalar çok rahat edersin. Güzel yer bende orada yaptım.
Dostserver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çanakkale'de nerede yaptın acemiliği? Ben 116'nın karşısındaki karakolda (sonradan il jandarma olmuştu) ve il merkez karakolda askerlik yapmıştım :d
116'da yaptım hocam. Yüksek ihtimal cezaevi mi o halde?