116'da yaptım hocam. Yüksek ihtimal cezaevi mi o halde?
Kesinlikle cezaevisin. Zaten cezaevi askeri az olduğundan ve eğitimin de o yönde olduğundan başka bir yere verilme ihtimalin yok.
Allah sabır versin şimdiden.
Bende samsun çarşamba cezaevinde yaptım.