fikirdanis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ankara Doğa Yürüyüşüne Çıkmak İstiyorum
29
●590
- 17-10-2018, 19:01:52Tek gitmek iyi olmayabilir o zaman teşekkür ederimAnkaraninBeyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Günü birlik düşünüyorum şimdicodeHIGH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye geçmiş olsun dediniz 🤔🤔dadaskral adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 17-10-2018, 19:07:53kayboldum yazmissiniz yaHussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2018, 20:13:45Hocam çantanıza proteinli çikolatalar,keklerde koyabilirsiniz. Ayrıca ne olur ne olmaz,ufak bir bıçak,çakmak vs koyun. Ben sürekli kızılcahamam taraflarında insanların dahi olmadığı yerlerde kamp yaparım,tek gitmenin iyi yanlarıda var kötü yanlarıda var.
Ama tavsiyem ilk gezinizse yanınıza bir arkadaş bulun, ilerleyen günlerde havalar biraz daha soğuduğunda yeni bulduğum mekana gideceğiz,sizide davet ederim
- 17-10-2018, 20:21:07Teşekkürler hocam diğer yerlere de bakıyorum 😊muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-10-2018, 20:30:33Belgrad ormanları mi ne yok mu bence gezecek daha çok yer vartunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


