Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tek gitmek iyi olmayabilir o zaman teşekkür ederim




Günü birlik düşünüyorum şimdi




Niye geçmiş olsun dediniz 🤔🤔
kayboldum yazmissiniz ya