• 17-10-2018, 20:34:25
    #19
    Günübirlik bir etkinlik mi olacak?
  • 17-10-2018, 20:35:43
    #20
    SEO & PR 5421044962
    Hastesi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Günübirlik bir etkinlik mi olacak?
    Evet tek başıma olacağım daha iyi olur
  • 18-10-2018, 14:52:16
    #21
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar Ankara'da doğa yürüyüşüne çıkmak istiyorum gözüme Çubuk Karagöl kestirdim.Araştırdığım kadarıyla güzel bir yer ama kafamda bazı sorular var.Kafamı dinlemek ve herşeyden uzaklaşmak için güzel bir etkinlik olacaktır.
    1- Hafa içi mi gitsem daha sakin olur ?
    2- Daha önce buraya gidenler var mı ?Fikirleriniz nelerdir ?
    3- En önemli olanlardan biri aracım yok iki seçeneğim var.
    İlki bunu düzenleyen tur şirketi bulup gideceğim.
    Diğeri Mahalleden Çubuk araçları çıkıyor.Çubuk böyle gidip oradan Buraya ulaşma ve etkinliğime başlamak.
    Çubukta oturan üyeler varsa buraya ulaşma hakkında bilgi verebilir mi ?

    Ayrıca yanıma ek çamaşır,yiyecekler ( haşlanmış tavuk eti vb ) su vs çantama koyup uzunca yürümeyi hedefliyorum.Önerisi vs olan var mı ? Tek gideceğim gelmek isteyen hiç bir arkadaşım olmadı :
    tek başına gidersen kaybolma ihtimalin çok yüksek hocam. rehberli yürüyüş grupları var ankarada çok çok aktifler cüzi ücretleri var çoğu kar amacı bile gütmüyor otobüs ne kadar tutarsa o kadar para toplanıyor katılımcılar arasında gidiş dönüş günü birlik rotaya göre 10-25km arasında tehlikesiz bölgelerde yürütüp geri şehre getiriyorlar rehberleri ve arşçıları var bayağı güvenli bir etkinlik oluyor bu sayede.
    facebook kullanıyorsan ankara trekking vs. diye aratırsan karşılaşırsın bağımsız trekking, orion trekking, alternatif trekking, yeni rota vs. bir çok farklı grup var hatta karagöle gitmek istiyorsan alternatif trekking ile bu hafta sonu gidebilirsin. benim herhangi bir bağım yok bunlarla sadece arada hafta sonları değişik gruplarla trekking yürüyüşlerine gidiyorum. bu arada sağlam bir outdoor ayakkabıya ihtiyacın var hangi parkur olursa olsun.


    etkinlik detayı
    Çubuk Karagöl Doğa Yürüyüşü
    Gidiş - Dönüş: 20/10/2018 - 20/10/2018
    Tur Fiyatı: 65 TL
  • 18-10-2018, 16:07:31
    #22
    SEO & PR 5421044962
    EZLN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tek başına gidersen kaybolma ihtimalin çok yüksek hocam. rehberli yürüyüş grupları var ankarada çok çok aktifler cüzi ücretleri var çoğu kar amacı bile gütmüyor otobüs ne kadar tutarsa o kadar para toplanıyor katılımcılar arasında gidiş dönüş günü birlik rotaya göre 10-25km arasında tehlikesiz bölgelerde yürütüp geri şehre getiriyorlar rehberleri ve arşçıları var bayağı güvenli bir etkinlik oluyor bu sayede.
    facebook kullanıyorsan ankara trekking vs. diye aratırsan karşılaşırsın bağımsız trekking, orion trekking, alternatif trekking, yeni rota vs. bir çok farklı grup var hatta karagöle gitmek istiyorsan alternatif trekking ile bu hafta sonu gidebilirsin. benim herhangi bir bağım yok bunlarla sadece arada hafta sonları değişik gruplarla trekking yürüyüşlerine gidiyorum. bu arada sağlam bir outdoor ayakkabıya ihtiyacın var hangi parkur olursa olsun.


    etkinlik detayı
    Çubuk Karagöl Doğa Yürüyüşü
    Gidiş - Dönüş: 20/10/2018 - 20/10/2018
    Tur Fiyatı: 65 TL
    Çok teşekkür ederim hocam sayfaya detaylı bakacağım sağol
  • 18-10-2018, 17:14:52
    #23
    doğra yürüyüşü güzel oluyor gerçekten iyi eğlenceler hocam
  • 18-10-2018, 17:16:28
    #24
    SEO & PR 5421044962
    baymobile adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    doğra yürüyüşü güzel oluyor gerçekten iyi eğlenceler hocam
    Teşekkür ederim hocam sağol yararlı olur diye düşünüyorum.
  • 18-10-2018, 19:17:23
    #25
    Hussein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim hocam sağol yararlı olur diye düşünüyorum.
    valla hocam gidilecek yer değil ben çubukta 8 yıl kaldım.çinçin ne ise çubuk da odur. tehlikeli oralar hocam araçsız ve yanınızda biri olmadan gitmeyin.
  • 18-10-2018, 19:23:22
    #26
    SEO & PR 5421044962
    HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla hocam gidilecek yer değil ben çubukta 8 yıl kaldım.çinçin ne ise çubuk da odur. tehlikeli oralar hocam araçsız ve yanınızda biri olmadan gitmeyin.
    Teşekkürler hocam sağol
  • 19-10-2018, 01:20:16
    #27
    Senin canın sıkılıyor herhalde hocam ? Benimde sıkılıyor ne yapsak ?