HakanDemirci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
valla hocam gidilecek yer değil ben çubukta 8 yıl kaldım.çinçin ne ise çubuk da odur. tehlikeli oralar hocam araçsız ve yanınızda biri olmadan gitmeyin.
Teşekkürler hocam sağol