muhammettas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam çantanıza proteinli çikolatalar,keklerde koyabilirsiniz. Ayrıca ne olur ne olmaz,ufak bir bıçak,çakmak vs koyun. Ben sürekli kızılcahamam taraflarında insanların dahi olmadığı yerlerde kamp yaparım,tek gitmenin iyi yanlarıda var kötü yanlarıda var.

Ama tavsiyem ilk gezinizse yanınıza bir arkadaş bulun, ilerleyen günlerde havalar biraz daha soğuduğunda yeni bulduğum mekana gideceğiz,sizide davet ederim
Teşekkürler hocam diğer yerlere de bakıyorum 😊