• 15-10-2018, 14:45:53
    #1
    Merhabalar, bir yakınımın telefonu oldukça eskimiş ve sorun yaşıyor. Ona 1000 TL civarı bir telefon hediye etmek istiyorum. Bu fiyat civarında kullanışlı, hafızası yeterli olan, üzmeyecek bir telefon önerisi olan var mı acaba?
  • 15-10-2018, 14:47:59
    #2
    LG Q6 kullandım 6 ay kadar, şirket telefon aldığı için başkasına verdim. Gayet güzel telefon tavsiye ederim.
  • 15-10-2018, 15:07:16
    #3
    1450 tl migrostan redmi 5 plus alabilirsin
  • 15-10-2018, 17:41:54
    #4
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG Q6 kullandım 6 ay kadar, şirket telefon aldığı için başkasına verdim. Gayet güzel telefon tavsiye ederim.
    Biraz araştırdım, telefon oldukça güzel duruyor. Öneri için çok teşekkür ederim.
  • 15-10-2018, 20:02:36
    #5
    Alttaki iki telefonu uzun süre kullanabilir. Türkiye garantili alabileceğiniz kaliteli ve en ucuz modeller.
    https://urun.gittigidiyor.com/cep-te...tili-373302808
    https://urun.gittigidiyor.com/cep-te...tili-377811762
  • 15-10-2018, 20:05:34
    #6
    lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    LG Q6 kullandım 6 ay kadar, şirket telefon aldığı için başkasına verdim. Gayet güzel telefon tavsiye ederim.
    Bu telefondan ne kadar memnundunuz sarj olayı ve , hızı nasıl acaba ?
  • 20-10-2018, 16:34:33
    #7
    Euphrates adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu telefondan ne kadar memnundunuz sarj olayı ve , hızı nasıl acaba ?
    Merhaba,

    İşlerim biraz yoğundu kusura bakmayın ancak yanıtlayabiliyorum. Şarj süresi beni tatmin ediyordu, ara ara oyunda oynayan biriyim. Parmak izi okuyucu yok ama yüz tanıması gayet hızlı çalışıyordu ama geceleri malesef keşke parmak izi okuyucu olsa dediğimi hatırlıyorum. Günlük kullanımda gayet yeterli bir telefon, kullandığım süre boyunca donma kasma v.s olmadı. Şuanda Samsung Note Fan Edition kullanıyorum, sanırım çift hat kullandığım için şarj süresi LG kadar uzun gitmiyor.

    Kısacası tavsiye edebileceğim bir telefon, tabi çok uzun süre kullanadım. Kullandığım süre kadarı için yorumda bulunabiliyorum.

    Saygılar.