lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG Q6 kullandım 6 ay kadar, şirket telefon aldığı için başkasına verdim. Gayet güzel telefon tavsiye ederim.
Bu telefondan ne kadar memnundunuz sarj olayı ve , hızı nasıl acaba ?