lancewood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
LG Q6 kullandım 6 ay kadar, şirket telefon aldığı için başkasına verdim. Gayet güzel telefon tavsiye ederim.
Biraz araştırdım, telefon oldukça güzel duruyor. Öneri için çok teşekkür ederim.