Bu telefondan ne kadar memnundunuz sarj olayı ve , hızı nasıl acaba ?
Merhaba,
İşlerim biraz yoğundu kusura bakmayın ancak yanıtlayabiliyorum. Şarj süresi beni tatmin ediyordu, ara ara oyunda oynayan biriyim. Parmak izi okuyucu yok ama yüz tanıması gayet hızlı çalışıyordu ama geceleri malesef keşke parmak izi okuyucu olsa dediğimi hatırlıyorum. Günlük kullanımda gayet yeterli bir telefon, kullandığım süre boyunca donma kasma v.s olmadı. Şuanda Samsung Note Fan Edition kullanıyorum, sanırım çift hat kullandığım için şarj süresi LG kadar uzun gitmiyor.
Kısacası tavsiye edebileceğim bir telefon, tabi çok uzun süre kullanadım. Kullandığım süre kadarı için yorumda bulunabiliyorum.
Saygılar.