• 07-10-2018, 16:22:07
    #28
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yaw bana kalsa öyle yaparım ama aile sorun diyo ile orada olacan
    Yapacak bir şey yok.
  • 07-10-2018, 16:24:11
    #29
    igtr.net
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapacak bir şey yok.
    en iyisi düğün zamanları başka şehire işim çıktı demek 😂
  • 07-10-2018, 16:50:10
    #30
    fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    oynamayı bilmiyom.

    en iyisi vala helal olsun size

    öyle olsa güzel olur hocam arkadaşlar tek olsa çok eğlenirsinde akrabalar olunca



    bu konuda tamamen haklısınız kadınlar hep planlıyor. sırf kadınlar için düğün yapılır



    beşiktaşk 😂 beşikliyim inşallah benim düğündede canlı maç olurda izlerim



    hocam niye peki sevmiyoruz evlendikten sonra bi şey değiştimi sevme kınusunda



    güzel fikir ama gelin kabul etmez öyle 😂
    Oynamayı bilmeye gerek yok. Eğlenmeyi bileceksin. Sana çık oraya ustalığını göster diyen olmamıştır zaten orada oynayanlar da profesyonel dansçı şu bu değiller. Ellleri havaya kaldır eğlenmene bak. Kardeşimi de zorla kaldırırım ben, yok karizmam çizilir şu bu olur diyor. Hayata bir kere geliyorsun yahu karizman mı önemli, hayattan zevk alman mı. çık oyna hocam kim ne derse desin oyna, düğünler oynamanın yanı sıra uzun süredir görmediğin akrabalarınla muhabbet edebildiğin de güzel bir yer. Masaya oturum, gazoz içip pasta yersen sıkılırsın.
  • 07-10-2018, 16:53:39
    #31
    Kurumsal Backlink SEO
    halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya imkanım olsaydı kendi düğünüme görüntülü görüşmeyle katılacaktım. O derece sevmiyorum. Açtım telefondan Beşiktaş-Trabzon maçını, gelin-damat masasında 2 saat onu izledim
    hahaahha aha aynı ben
  • 07-10-2018, 17:15:28
    #32
    Üyeliği durduruldu
    O kadar çok sıkılıyorum ki kendime düğün yapmayıp nikay kıyıcam
  • 07-10-2018, 17:35:12
    #33
    igtr.net
    iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oynamayı bilmeye gerek yok. Eğlenmeyi bileceksin. Sana çık oraya ustalığını göster diyen olmamıştır zaten orada oynayanlar da profesyonel dansçı şu bu değiller. Ellleri havaya kaldır eğlenmene bak. Kardeşimi de zorla kaldırırım ben, yok karizmam çizilir şu bu olur diyor. Hayata bir kere geliyorsun yahu karizman mı önemli, hayattan zevk alman mı. çık oyna hocam kim ne derse desin oyna, düğünler oynamanın yanı sıra uzun süredir görmediğin akrabalarınla muhabbet edebildiğin de güzel bir yer. Masaya oturum, gazoz içip pasta yersen sıkılırsın.
    bak bunu beğendim 😂 ama bizde sadece halay çekilir hocam başka bi şey yol

    Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hahaahha aha aynı ben
    😂

    ErcanKIZILKOCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O kadar çok sıkılıyorum ki kendime düğün yapmayıp nikay kıyıcam
    öyle kabul etseler bende yaparım
  • 07-10-2018, 17:35:15
    #34
    yakın arkadaşlar arasında eğlence yapılsın ama düğüne karşıyım, kaldırılsın takı da kaldırılsın..
  • 07-10-2018, 17:36:03
    #35
    igtr.net
    acidmax adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yakın arkadaşlar arasında eğlence yapılsın ama düğüne karşıyım, kaldırılsın takı da kaldırılsın..
    takıya para yetmiyo alrın uçtu😂
  • 07-10-2018, 19:02:09
    #36
    şu düğünleri eğlenceleri gram sevmiyorum sanki boguyor beni.resmen düğüne gidince 1 hafta moralim bozuluyor anlamiyorum ciddi ciddi düğüne gidince deprosyana giricek delirecek gibi oluyorum darallar geliyor bana