• 07-10-2018, 14:59:13
    #19
    igtr.net
    UnLoader adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sanıyorum ki bir düğün salonu sahibi olarak benim kadar nefret eden ve bi o kadar da seven birisi yoktur
    hahaha ben hiç sevmiyom nasıl dayanıyon ki sen 😂

    Informative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zorunlu katılımcı
    herkes öyle 😂

    F3rh4t adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hiç düğüne gitmem yani arkadaşlarımınkine bile gitmiyorum heralde benimkinede kimse gelmez hoş gerçi tohumluğa kaçıyoruz 2-3 sene daha evlenemezsek düğünede gerek kalmayacak
    sen düğün yapmayacam de anında ayrılır senden 😂


    Kirkbir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende hiç düğünleri sevmezdim gerçi senelerdir gitme durumum olmadı



    hocam peki kimse sevmiyosa neden yapılıyo
  • 07-10-2018, 15:30:17
    #20
    Sokakta ve salonlarda düğün kültüründen yakında kurtuluruz umarım
  • 07-10-2018, 15:39:05
    #21
    igtr.net
    Varro adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sokakta ve salonlarda düğün kültüründen yakında kurtuluruz umarım
    bakalım hocam inş
  • 07-10-2018, 15:49:52
    #22
    Hiç sevmem düğünleri çok saçma gelir tek güzel yanı toplanan para
  • 07-10-2018, 15:51:12
    #23
    igtr.net
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç sevmem düğünleri çok saçma gelir tek güzel yanı toplanan para
    bizde boÅŸanıp evlenip para toplayalım 😂yıllık bir kiÅŸiyle evlensen asgari ücret kadar bırakır aylık herhalde 😂
  • 07-10-2018, 15:54:47
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Babamın bir sözü var, "Sen düğünlere gitmezsen, yarın bir gün evlendiğinde kimse senin düğününe gelmez." diye. Ben seviyorum, hiç olmazsa akrabaları görüyorsun. Dünya tek sizin ekseniniz tarafında dönmüyor maalesef.
  • 07-10-2018, 15:56:52
    #25
    igtr.net
    agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Babamın bir sözü var, "Sen düğünlere gitmezsen, yarın bir gün evlendiğinde kimse senin düğününe gelmez." diye. Ben seviyorum, hiç olmazsa akrabaları görüyorsun. Dünya tek sizin ekseniniz tarafında dönmüyor maalesef.
    hocam bayramlarda falan görüşürüyoruz. ya da ne bileyim mesela bir davet olur. gideriz veya mesela düğün yerine daha güzel bir şey yapılabilir. yılda 3-4 sefer herkes davet edilecek her sefer başkaları falan çok daha güzel olur.
  • 07-10-2018, 15:59:26
    #26
    Taktiğiniz olacak 19:00-23:00 arasındaki bir düğüne 20:45 civarı giderim (Genel takı o saatlere denk geliyor) takıyı takar, fotoğraflara girer. 21:00'de mekandan ayrılım. Tabii ki bu akraba düğünleri için geçerli. Dost düğünlerinde ister istemez kalıyorum.
  • 07-10-2018, 16:19:25
    #27
    igtr.net
    Gltekin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taktiğiniz olacak 19:00-23:00 arasındaki bir düğüne 20:45 civarı giderim (Genel takı o saatlere denk geliyor) takıyı takar, fotoğraflara girer. 21:00'de mekandan ayrılım. Tabii ki bu akraba düğünleri için geçerli. Dost düğünlerinde ister istemez kalıyorum.
    yaw bana kalsa öyle yaparım ama aile sorun diyo ile orada olacan