Sanıyorum ki bir düğün salonu sahibi olarak benim kadar nefret eden ve bi o kadar da seven birisi yoktur
hahaha ben hiç sevmiyom nasıl dayanıyon ki sen 😂
Zorunlu katılımcı
herkes öyle 😂
hiç düğüne gitmem yani arkadaşlarımınkine bile gitmiyorum heralde benimkinede kimse gelmez hoş gerçi tohumluğa kaçıyoruz 2-3 sene daha evlenemezsek düğünede gerek kalmayacak
sen düğün yapmayacam de anında ayrılır senden 😂
Bende hiç düğünleri sevmezdim gerçi senelerdir gitme durumum olmadı
hocam peki kimse sevmiyosa neden yapılıyo