agg1401 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Babamın bir sözü var, "Sen düğünlere gitmezsen, yarın bir gün evlendiğinde kimse senin düğününe gelmez." diye. Ben seviyorum, hiç olmazsa akrabaları görüyorsun. Dünya tek sizin ekseniniz tarafında dönmüyor maalesef.
hocam bayramlarda falan görüşürüyoruz. ya da ne bileyim mesela bir davet olur. gideriz veya mesela düğün yerine daha güzel bir şey yapılabilir. yılda 3-4 sefer herkes davet edilecek her sefer başkaları falan çok daha güzel olur.