fatii adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
oynamayı bilmiyom.

en iyisi vala helal olsun size

öyle olsa güzel olur hocam arkadaşlar tek olsa çok eğlenirsinde akrabalar olunca



bu konuda tamamen haklısınız kadınlar hep planlıyor. sırf kadınlar için düğün yapılır



beşiktaşk 😂 beşikliyim inşallah benim düğündede canlı maç olurda izlerim



hocam niye peki sevmiyoruz evlendikten sonra bi şey değiştimi sevme kınusunda



güzel fikir ama gelin kabul etmez öyle 😂
Oynamayı bilmeye gerek yok. Eğlenmeyi bileceksin. Sana çık oraya ustalığını göster diyen olmamıştır zaten orada oynayanlar da profesyonel dansçı şu bu değiller. Ellleri havaya kaldır eğlenmene bak. Kardeşimi de zorla kaldırırım ben, yok karizmam çizilir şu bu olur diyor. Hayata bir kere geliyorsun yahu karizman mı önemli, hayattan zevk alman mı. çık oyna hocam kim ne derse desin oyna, düğünler oynamanın yanı sıra uzun süredir görmediğin akrabalarınla muhabbet edebildiğin de güzel bir yer. Masaya oturum, gazoz içip pasta yersen sıkılırsın.