iyi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Oynamayı bilmeye gerek yok. Eğlenmeyi bileceksin. Sana çık oraya ustalığını göster diyen olmamıştır zaten orada oynayanlar da profesyonel dansçı şu bu değiller. Ellleri havaya kaldır eğlenmene bak. Kardeşimi de zorla kaldırırım ben, yok karizmam çizilir şu bu olur diyor. Hayata bir kere geliyorsun yahu karizman mı önemli, hayattan zevk alman mı. çık oyna hocam kim ne derse desin oyna, düğünler oynamanın yanı sıra uzun süredir görmediğin akrabalarınla muhabbet edebildiğin de güzel bir yer. Masaya oturum, gazoz içip pasta yersen sıkılırsın.
bak bunu beğendim 😂 ama bizde sadece halay çekilir hocam başka bi şey yol

Newyork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hahaahha aha aynı ben
😂

ErcanKIZILKOCA adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
O kadar çok sıkılıyorum ki kendime düğün yapmayıp nikay kıyıcam
öyle kabul etseler bende yaparım