halitsurer adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya imkanım olsaydı kendi düğünüme görüntülü görüşmeyle katılacaktım. O derece sevmiyorum. Açtım telefondan Beşiktaş-Trabzon maçını, gelin-damat masasında 2 saat onu izledim
hahaahha aha aynı ben