• 07-10-2018, 01:52:32
    #28
    Öncelikle dostum yaşadığın bu talihsiz olay için üzüldüm.
    iş veren ve yardakçıları her zaman vardır var olmaya devam ederler. seni ucuz eleman sağlam iş gücü olarak görmüşler.
    ama senin özgüvenini kırmak için ve sesin çıkmaması için öncelikle sana 1.5 ay maaş veremeyiz beğenirsek alırız vs gibi kelime oyunlarına baş koyarak. seni işe yaramaz birisiymişsin gibi sana anlatmışlar. senin bu yaşadığını genelde 3-5 kişilik firmalarda çok yapıyorlar. ilk ay sana 1000 tl ikinci ay 1100 tl 3 cü ay 1200 tl beğenirsek 6 cı ay ve sonrası 1600 tl kadar deyip insanları kullanmanın ve işleri bitince sepetlemenin kolay yolunu bulmuş kişilerdir bunlar.
    eğer ki böyle bir acil durumun yoksa başka firma veya sektörlere yönelmeni tavsiye ederim. bunalmışsın anladığım kadarıyla bir işe yaramak duygusu kendini sağlama alabileceğin bir mesleğin ve birazda para kazanmak isteğin var.
    farklı sektörler herzaman iyidir. altın bileziktir.
    sana kendimden örnek vereceğim. benim mesleğim teknisyenlik şuan yapmıyorum.18 yaşıma kadar sırf chat yaptım sonra sıkıldım web site nasıl yapılır vs html de olsa öğrendim sonra adsense reklamlarından para kazanma wordpress derken dijital pazarlama sosyal medya yönetimi gibi ekstra kendime hem hobi hem iş edindim.
    sen neşeni kaybetmediğin sürece insanların senin moralini bozmasına izin verme.
  • 07-10-2018, 12:09:04
    #29
    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende aynı 2 yıllık bilgisayar mezunuyum. Ama şöyle söylim okulda sınıf birincisiydim. Kodlamayı seviyorum. Hep araştırdım çabaladım kendim öğrendim.
    İlk iş deneyimin olacağı için çok maaş bekleme. Genelde asgari ücret verirler. Ancak o girdiğin yerde kendini geliştir sorumluluk al aranan adam ol. Benimde ilk girdiğim iş yeri askeri maaş verdi kendimi geliştirdim maaşım arttı. Tabi şuan oradan ayrıldım anlaşamadık iş bakıyorum. Ayrıca şuan piyasaya aşırı kötü. İş bulamamanda normal biraz.
    Boş zamanlarında yeni teknolojiler öğren. Özellikle bilgisayar, yazılım sektörleri diplomaya bakmıyor ne bildiğine bakıyor.
    hocam fazla maaş beklentim yok zaten, asgari ile başlamak istiyorum ama bana vaat edilen başta maaş yok sonra belki veririz. ben asgari ile başlasam inanın kendime geleceğim ama dediğiniz gibi eksiklerim var kendimi geliştirmem şart. yorumunuz için çok teşekkür ederim.



    tarantula901 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    stajda çalıştığın yeri unut arkdaşların dediği gibi sizi kullanıyorlar.

    Size tavsiye daha gençsiniz belirlediğiniz yazılımlarda kendinizi geliştirin gerisi gelecektir.
    technoturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yaşın henüz genç olduğu için bu tip sürekli farklı yönlere yönelip dikkatinin dağılması çok normal. Biraz kendimden bahsederek örnek vereyim. 2006 yılında üniversite okurken benzeri bir şekilde para falan almadan sadece işyerinde olduğum saatte orada yemek yiyerek çalıştığım bir yazılım firması vardı. Ailem, arkadaşlarım bile para aldığın mı var, boşver çalışma derken ben sadece kendimi geliştirmek için bu şartlarda uzun süre çalıştım, sonra memur oldum düzenli bir işim oldu. Ancak orada öğrendiğim html, css, orta seviye photoshop ve üst seviye wordpress bilgisi sayesinde şuan belkide memuriyetten kazandığımın çok daha fazlasını kazandım, hala da kazanıyorum. Özellikle özel sektörde kimse oo sen mezun olmuşsun gel yüksek ücretle işe başla demeyecektir. Kendini geliştirmek ve tecrübe kazanmak, piyasayı öğrenmek adına orada çalışabilirsin. Yok istemiyorsan, bir sonraki iş başvurunda bir farklılık yaratacak kadar bilgi sahibi olacağın bir alana yönel ve evde geçirdiğin zamanında uzmanlaşmaya çalış.
    Hocam firma okadar uyanık zannediyorki kendisini 4 ay staj yaptım patron gelip teşekkür ederim demedi, stajdan 2-3 hafta evvel gelip tanışmak istedim patronla, ofise kadar girdim odasına almadı beni sonra tanışırız diyerek. şimdide işleri kötüymüş acilen beni çağırıyorlar ama hevesim yerine geldi diyebilirim. iş arayan adam değilde iş teklifleri alan adam olmak istiyorum. bedavaya çalışırım ama bana yaptıracakları tek şey wordpress ile yapılmış siteye içerik girmek olacak. Allah’a şükür onuda biliyorum yani. teşekkür ederim yorumlarınız için Allah razı olsun.



    cinematrnet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle dostum yaşadığın bu talihsiz olay için üzüldüm.
    iş veren ve yardakçıları her zaman vardır var olmaya devam ederler. seni ucuz eleman sağlam iş gücü olarak görmüşler.
    ama senin özgüvenini kırmak için ve sesin çıkmaması için öncelikle sana 1.5 ay maaş veremeyiz beğenirsek alırız vs gibi kelime oyunlarına baş koyarak. seni işe yaramaz birisiymişsin gibi sana anlatmışlar. senin bu yaşadığını genelde 3-5 kişilik firmalarda çok yapıyorlar. ilk ay sana 1000 tl ikinci ay 1100 tl 3 cü ay 1200 tl beğenirsek 6 cı ay ve sonrası 1600 tl kadar deyip insanları kullanmanın ve işleri bitince sepetlemenin kolay yolunu bulmuş kişilerdir bunlar.
    eğer ki böyle bir acil durumun yoksa başka firma veya sektörlere yönelmeni tavsiye ederim. bunalmışsın anladığım kadarıyla bir işe yaramak duygusu kendini sağlama alabileceğin bir mesleğin ve birazda para kazanmak isteğin var.
    farklı sektörler herzaman iyidir. altın bileziktir.
    sana kendimden örnek vereceğim. benim mesleğim teknisyenlik şuan yapmıyorum.18 yaşıma kadar sırf chat yaptım sonra sıkıldım web site nasıl yapılır vs html de olsa öğrendim sonra adsense reklamlarından para kazanma wordpress derken dijital pazarlama sosyal medya yönetimi gibi ekstra kendime hem hobi hem iş edindim.
    sen neşeni kaybetmediğin sürece insanların senin moralini bozmasına izin verme.
    Açıkçası 2011'den bu yana Sosyal Medya ile ilgileniyorum. Ufaktan iş yaptım azda olsa kazandım bir şeyler ama ileriye pek götüremedim. Şimdi bile 3 hafta evvel instagram hesabı açtım ve elle kasarak şuanda 3438 takipçiye kadar getirdim ve daha da artıyor. Buradan bir gelir kapısı açmayı istiyorum fakat bunun içinde belli bir miktar nakit paramın olması beni güvenceye alması gerekiyor. Hesap kasılır ben 100kyı bile zorlarım fakat bu kısa vadede değil orta veya uzun vadede gerçekleşecek bir durum. Kısa vadede sonuç almak istiyorsam birazcık paraya kıymam gerekiyor. Web Site işini düşündüm, proje geliştirmeye çalıştım aslında bir domain alıp tutacağını düşündüğüm bir proje gerçekleştirebilir, bunun için sosyal medyada hesap kasıp kodlama öğrenerek siteyi hazır script yerine kendi kodlarımla tasarlamaya çalışabilirim. Aklımda böyle güzel bir plan var fakat başlayınca aklıma gelirim olmadığı, projenin tutmama olasılığı vs. gibi konular geliyor ve önce iş bulmalıyım diyip daha projeye başlamadan bitiriyorum.