• 06-10-2018, 00:11:59
    #10
    Yakınlarında hiç aklı başında dostların olmadığı da belli... Sen edinememiş de olabilirsin, buna ne kadar ihtiyacın olduğunun farkında da olmayabilirsin ama neticede her insanın dostlara ihtiyacı var. İnsan sosyal bir canlı. Tek başına kalınca bunalıma girip çemberi iyice daraltıyor. Kısır döngü oluşuyor. Psikolojik rahatsızlıklar da bunu besliyor. Fazla ilkeli olmak, fazla kurallar koymak, fazla iyiliksever olmak gibi aşırılık eğilimleri de insanı çok zorluyor (hani yukarıda matah şeylermiş gibi bu takıntılarını yazmışsın ya, onlar erdem değil, sana prangalar vuran takıntıların; bilgin olsun!). Aciz ve günahkâr kullar olduğumuzun bilincinde olmalıyız. Süpermen değiliz ve hiçbir zaman olamayacağız.
  • 06-10-2018, 00:16:43
    #11
    Düzenli makale yazarım dersen bana ulaş hocam uzun süreli düzenli iş veririm 100 kelime başı piyasada çalıştığüm fiyat üzerinden çalışırız sektörlerimi yazılarin nasıl olmasí gerektiğini vs tamamen öğretirim oryantasyon sürecinde de ücretini almaya devam edersin alıştıktan sonra makalelerini yazmaya devam edersin ve öğrendiklerini kullanarak aynı anda başkalarına da çalışarak daha çok para kazanabilirsin
  • 06-10-2018, 00:18:02
    #12
    An itibarıyla psikoloğa gidecek paran yoksa da şu şemaları bir oku. Ben dahil hemen herkes kendinden birçok yamukluk görür bunları okuyup anlayınca. Hani kendi kendine teşhis koy diye değil de, hangi düşünce kalıplarının yanlış olduğunun bilincinde ol diye:
    https://www.psikonet.com/sema-ne-dem...nedir-156.html
  • 06-10-2018, 00:19:21
    #13
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hem işsiz hem aileden ayrı yaşamak da pek sağlıklı değil. Altyapı kurmadan aileden ayrılmamakta fayda var ağır bir mecburiyet yoksa tabii. Günün 15 saati iş olmamasına rağmen bilgisayar başında olmak da sağlıklı değil. Madem bilgisayarla işin yok, hayata karış, yapacak iş ara...

    Psikolojik destek de alman gerekiyor ruh haline bakılırsa... O da bir külfet tabii ama uygun maliyetli yollarını araştırsan iyi olur. 20'li yaşlar ne çok küçük ne de çok büyük yaşlar. Kötümser olmak için çok çok erken olduğunu söyleyebiliriz. Fazla kötümsersen bu akıllıca düşünmediğindendir olsa olsa. Onun için de psikolojik destek şart.
    YucelYenidoganX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düzenli makale yazarım dersen bana ulaş hocam uzun süreli düzenli iş veririm 100 kelime başı piyasada çalıştığüm fiyat üzerinden çalışırız sektörlerimi yazılarin nasıl olmasí gerektiğini vs tamamen öğretirim oryantasyon sürecinde de ücretini almaya devam edersin alıştıktan sonra makalelerini yazmaya devam edersin ve öğrendiklerini kullanarak aynı anda başkalarına da çalışarak daha çok para kazanabilirsin
    Yorumun için teşekkür ederim hocam. Özelden mesaj attım.
    mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibarıyla psikoloğa gidecek paran yoksa da şu şemaları bir oku. Ben dahil hemen herkes kendinden birçok yamukluk görür bunları okuyup anlayınca. Hani kendi kendine teşhis koy diye değil de, hangi düşünce kalıplarının yanlış olduğunun bilincinde ol diye:
    https://www.psikonet.com/sema-ne-dem...nedir-156.html

    Teşekkür ederim, kesinlikle okuyacağım.
  • 06-10-2018, 00:32:45
    #14
    Allah yardımcın olsun, sabreden derviş muradına ermiş.
  • 06-10-2018, 00:36:19
    #15
    Kurumsal Üye
    Açıkca ben şöyleyim böyleyim diyen insanların samimiyetinden hep şüphe duyarım. Zira öyle olmayan insanlar bunu dile getirmek istemezler. İnsan yazdıklarıyla değil yaptıkları yaşattıklarıyla kendini anlatır tanıtır. Ailenizden neden ayrı yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat yazmış olduğunuz tanımla sizi bağdaştıramadım. Umarım yanılan benimdir.
  • 06-10-2018, 00:38:41
    #16
    OziyWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Açıkca ben şöyleyim böyleyim diyen insanların samimiyetinden hep şüphe duyarım. Zira öyle olmayan insanlar bunu dile getirmek istemezler. İnsan yazdıklarıyla değil yaptıkları yaşattıklarıyla kendini anlatır tanıtır. Ailenizden neden ayrı yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat yazmış olduğunuz tanımla sizi bağdaştıramadım. Umarım yanılan benimdir.
    Düşüncenizde haklı olabilirsiniz, fakat ben ailemle yaklaşık 1 yıldır ayırıyım. Böyle bir konu zaten açmazdım ancak gerçekten kendinizi çaresiz hissederseniz daha fazlasını bile yaparsınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.

    Ek olarak : Eğer sizlere şuan maddi anlamda yaşadığım şeyleri anlatsaydım haklı olabilirdiniz. Maddi durumumun şuan aşırı kötü olmasına rağmen dile getirmedim.
  • 06-10-2018, 00:44:10
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Sana bir mesaj attım hocam.
  • 07-10-2018, 19:31:49
    #18
    Sanırım kimsenin yardımı dokunmayacak. Herkese teşekkür ederim.