Açıkca ben şöyleyim böyleyim diyen insanların samimiyetinden hep şüphe duyarım. Zira öyle olmayan insanlar bunu dile getirmek istemezler. İnsan yazdıklarıyla değil yaptıkları yaşattıklarıyla kendini anlatır tanıtır. Ailenizden neden ayrı yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat yazmış olduğunuz tanımla sizi bağdaştıramadım. Umarım yanılan benimdir.
Düşüncenizde haklı olabilirsiniz, fakat ben ailemle yaklaşık 1 yıldır ayırıyım. Böyle bir konu zaten açmazdım ancak gerçekten kendinizi çaresiz hissederseniz daha fazlasını bile yaparsınız. Yorumunuz için teşekkür ederim.
Ek olarak : Eğer sizlere şuan maddi anlamda yaşadığım şeyleri anlatsaydım haklı olabilirdiniz. Maddi durumumun şuan aşırı kötü olmasına rağmen dile getirmedim.