mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hem işsiz hem aileden ayrı yaşamak da pek sağlıklı değil. Altyapı kurmadan aileden ayrılmamakta fayda var ağır bir mecburiyet yoksa tabii. Günün 15 saati iş olmamasına rağmen bilgisayar başında olmak da sağlıklı değil. Madem bilgisayarla işin yok, hayata karış, yapacak iş ara...

Psikolojik destek de alman gerekiyor ruh haline bakılırsa... O da bir külfet tabii ama uygun maliyetli yollarını araştırsan iyi olur. 20'li yaşlar ne çok küçük ne de çok büyük yaşlar. Kötümser olmak için çok çok erken olduğunu söyleyebiliriz. Fazla kötümsersen bu akıllıca düşünmediğindendir olsa olsa. Onun için de psikolojik destek şart.
YucelYenidoganX adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Düzenli makale yazarım dersen bana ulaş hocam uzun süreli düzenli iş veririm 100 kelime başı piyasada çalıştığüm fiyat üzerinden çalışırız sektörlerimi yazılarin nasıl olmasí gerektiğini vs tamamen öğretirim oryantasyon sürecinde de ücretini almaya devam edersin alıştıktan sonra makalelerini yazmaya devam edersin ve öğrendiklerini kullanarak aynı anda başkalarına da çalışarak daha çok para kazanabilirsin
Yorumun için teşekkür ederim hocam. Özelden mesaj attım.
mener adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
An itibarıyla psikoloğa gidecek paran yoksa da şu şemaları bir oku. Ben dahil hemen herkes kendinden birçok yamukluk görür bunları okuyup anlayınca. Hani kendi kendine teşhis koy diye değil de, hangi düşünce kalıplarının yanlış olduğunun bilincinde ol diye:
https://www.psikonet.com/sema-ne-dem...nedir-156.html

Teşekkür ederim, kesinlikle okuyacağım.