Açıkca ben şöyleyim böyleyim diyen insanların samimiyetinden hep şüphe duyarım. Zira öyle olmayan insanlar bunu dile getirmek istemezler. İnsan yazdıklarıyla değil yaptıkları yaşattıklarıyla kendini anlatır tanıtır. Ailenizden neden ayrı yaşıyorsunuz bilmiyorum fakat yazmış olduğunuz tanımla sizi bağdaştıramadım. Umarım yanılan benimdir.