An itibarıyla psikoloğa gidecek paran yoksa da şu şemaları bir oku. Ben dahil hemen herkes kendinden birçok yamukluk görür bunları okuyup anlayınca. Hani kendi kendine teşhis koy diye değil de, hangi düşünce kalıplarının yanlış olduğunun bilincinde ol diye:
https://www.psikonet.com/sema-ne-dem...nedir-156.html