Merhaba arkadaşlar. Green Card başvuruları 3 Ekim'den itibaren başlıyor. isteyen başvuru şirketleri aracılığı ile başvuruyor. isteyen de kendi başvurabiliyor.
Şirketlerin %95 i dolan*dırıcı bunu bilin. çünkü sizin adınıza başvuru yaptım deyip yapmıyor bile çoğu. ve paranızı alıyor. şirketler sanki başvurmuş gibi size rastgele bir numara veriyorlar. ki siteye rastgele numara girseniz bile "Böyle bir numara yoktur" yerine "KAZANAMADINIZ" yazıyor. sizde başvuru yapıldı ve kazanamadım diye kara kara düşünüyorsunuz.Boşa para verip dolandırılmayın.
Kendiniz başvurun. Bilgilerinizi doğru düzgün olarak girerseniz reddedilmezsiniz. Türkçe olarak ta okuma imkanınız var.
Kendiniz başvurmak için site burası, başvurunuzu kendiniz yapın.. Herkese bol şanslar..
https://www.dvlottery.state.gov/(S(k...)/default.aspx
"Green Card " için Başvuru Yapmak isteyenler Mutlaka Baksın.
16
●1.217
- 28-09-2018, 15:49:56Sorunsuz bir başvuru yapmak isteyen adaylar şu konu üzerinden benimle iletişime geçebilirler: https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073921760
- 28-09-2018, 15:59:54Üyeliği durdurulduben uyarımı yaptım, insanlara dikkatli olmalarını ücret vermeleri gerekmediğini söylüyorum. Siz hala "30 TL" diyorsunuz.ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


- 28-09-2018, 16:02:21Başvurularını nasıl yapacağını bilmeyen adaylar için şeffaf bir hizmet sunuyorum. Gülünecek bir şey göremedim ama espri anlayışlarımız farklı olabilir tabi.websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2018, 16:05:25Üyeliği durdurulduhayır şaka gibisiniz ona gülüyorum. evet baya farklıymış.ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-09-2018, 16:07:19Vallahi tepkiniz bana biraz sizin şaka gibi olduğunuzu hissettirdi ama neyse. Sevgiler.websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2018, 01:10:20Üyeliği durdurulduUmarım isteğin gerçekleşir ve green card sana da çıkar.mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
