• 28-09-2018, 15:42:24
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Green Card başvuruları 3 Ekim'den itibaren başlıyor. isteyen başvuru şirketleri aracılığı ile başvuruyor. isteyen de kendi başvurabiliyor.

    Şirketlerin %95 i dolan*dırıcı bunu bilin. çünkü sizin adınıza başvuru yaptım deyip yapmıyor bile çoğu. ve paranızı alıyor. şirketler sanki başvurmuş gibi size rastgele bir numara veriyorlar. ki siteye rastgele numara girseniz bile "Böyle bir numara yoktur" yerine "KAZANAMADINIZ" yazıyor. sizde başvuru yapıldı ve kazanamadım diye kara kara düşünüyorsunuz.Boşa para verip dolandırılmayın.

    Kendiniz başvurun. Bilgilerinizi doğru düzgün olarak girerseniz reddedilmezsiniz. Türkçe olarak ta okuma imkanınız var.

    Kendiniz başvurmak için site burası, başvurunuzu kendiniz yapın.. Herkese bol şanslar..

    https://www.dvlottery.state.gov/(S(k...)/default.aspx
  • 28-09-2018, 15:49:56
    #2
    Sorunsuz bir başvuru yapmak isteyen adaylar şu konu üzerinden benimle iletişime geçebilirler: https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073921760
  • 28-09-2018, 15:59:54
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorunsuz bir başvuru yapmak isteyen adaylar şu konu üzerinden benimle iletişime geçebilirler: https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073921760
    ben uyarımı yaptım, insanlara dikkatli olmalarını ücret vermeleri gerekmediğini söylüyorum. Siz hala "30 TL" diyorsunuz.
  • 28-09-2018, 16:02:18
    #4
    ⚡⭐SUNUCU OPTİMİZASYONU⭐🚀
    konu için teşekkürler başvuracağım
  • 28-09-2018, 16:02:21
    #5
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben uyarımı yaptım, insanlara dikkatli olmalarını ücret vermeleri gerekmediğini söylüyorum. Siz hala "30 TL" diyorsunuz.
    Başvurularını nasıl yapacağını bilmeyen adaylar için şeffaf bir hizmet sunuyorum. Gülünecek bir şey göremedim ama espri anlayışlarımız farklı olabilir tabi.
  • 28-09-2018, 16:05:25
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Başvurularını nasıl yapacağını bilmeyen adaylar için şeffaf bir hizmet sunuyorum. Gülünecek bir şey göremedim ama espri anlayışlarımız farklı olabilir tabi.
    hayır şaka gibisiniz ona gülüyorum. evet baya farklıymış.
  • 28-09-2018, 16:07:19
    #7
    websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayır şaka gibisiniz ona gülüyorum. evet baya farklıymış.
    Vallahi tepkiniz bana biraz sizin şaka gibi olduğunuzu hissettirdi ama neyse. Sevgiler.
  • 28-09-2018, 16:11:55
    #8
    hersene başvururum daha çıkmadı hersene buna özel biometrik fotoğraf çektiriyorum. hersene kazanamdınız yazısını okuyorum. bu senede başvuracağım inş.
  • 29-09-2018, 01:10:20
    #9
    Üyeliği durduruldu
    mcsoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hersene başvururum daha çıkmadı hersene buna özel biometrik fotoğraf çektiriyorum. hersene kazanamdınız yazısını okuyorum. bu senede başvuracağım inş.
    Umarım isteğin gerçekleşir ve green card sana da çıkar.