ARTFM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sorunsuz bir başvuru yapmak isteyen adaylar şu konu üzerinden benimle iletişime geçebilirler: https://www.r10.net/showthread.php?p...post1073921760
ben uyarımı yaptım, insanlara dikkatli olmalarını ücret vermeleri gerekmediğini söylüyorum. Siz hala "30 TL" diyorsunuz.