Merhaba arkadaşlar. Green Card başvuruları 3 Ekim'den itibaren başlıyor. isteyen başvuru şirketleri aracılığı ile başvuruyor. isteyen de kendi başvurabiliyor.
Şirketlerin %95 i dolan*dırıcı bunu bilin. çünkü sizin adınıza başvuru yaptım deyip yapmıyor bile çoğu. ve paranızı alıyor. şirketler sanki başvurmuş gibi size rastgele bir numara veriyorlar. ki siteye rastgele numara girseniz bile "Böyle bir numara yoktur" yerine "KAZANAMADINIZ" yazıyor. sizde başvuru yapıldı ve kazanamadım diye kara kara düşünüyorsunuz.Boşa para verip dolandırılmayın.
Kendiniz başvurun. Bilgilerinizi doğru düzgün olarak girerseniz reddedilmezsiniz. Türkçe olarak ta okuma imkanınız var.
Kendiniz başvurmak için site burası, başvurunuzu kendiniz yapın.. Herkese bol şanslar..
https://www.dvlottery.state.gov/(S(k...)/default.aspx