websmart adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ben uyarımı yaptım, insanlara dikkatli olmalarını ücret vermeleri gerekmediğini söylüyorum. Siz hala "30 TL" diyorsunuz.
Başvurularını nasıl yapacağını bilmeyen adaylar için şeffaf bir hizmet sunuyorum. Gülünecek bir şey göremedim ama espri anlayışlarımız farklı olabilir tabi.