• 18-09-2018, 12:30:33
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar. Kız arkadaşım Kars'ın merkeze bağlı köyünde müdürlük yapmakta. Yeni müdür oldu köye.
    Köyün okulu çok bakımsız ve milli eğitim müdürlüğü zerre kadar desteklememektedir.
    Bir çok okul malzemesini biz kendi cebimizden aldık. Kitaplar bile gelmemiş. Ana sınıfı için boyama kitapları boya malzemelere ufat tefek kücümüzün yettiği kadar almaya çalışıyoruz.
    Tabi diğer sınıfların ihtiyaçlarını da karşılamaya çalıştık. Şimdi 2 tane eksiğimiz ve büyük sorunumuz kaldı.
    Bu köyün halkının %90 ı Terör Örgütü sempatizanı ve bir çok şey için sorun çıkartıyorlar.
    Okulumuzda dış kısmında atatürk büstü ve altlığı yok resimdeki gibi

    büstü zorla milli eğitimden temin ettik ama alt tarafındaki mermeri yaptırmamız için bütçemiz yok köy halkı yıkıyor diye milli eğitim yaptırmıyor. Bende kendime yediremiyorum bir okulun bahçesinde her cuma ve pazatesi günü istiklal marşı okunurken büst nasıl olmaz ?
    Diğer eksiğimiz ise
    Atatürk köşesi

    bütçemiz yetmiyor okula milli eğitim köy okulu olmadığı için para da göndermiyor. Ben kendi cebimden yaptıracağım.
    Bana destek olmak isteyen kardeşlerim var mı ?
    Herkes işin ucundan tutsa bir okula umut olabiliriz.
    Yardımlarınızı bekliyorum. İletişime geçmek isterseniz eğer gsm: 0534 792 82 4BİR

    Not: İnsanlık hali olurda parayı toplayıp yiyeceğimi düşünen arkadaşlar için alımdan sonra fatura ve resimleri ileteceğim.


    EDİT

    1 Nolu Resim : Sınıflardan Görüntüler
    2 Nolu Resim : Öğretmenler Odası
    3 Nolu Resim : Meteryal Odası
    4 Nolu Resim : Okulun Tuvaleti ve Suyu Yok.. Suyu olmayan bir okul ..(Okulun bahçesine kadar hortum vasıtası ile zar zor su geliyor 1 aya kalmaz o suda gelemeyecekd onacak çünkü.
    5 Nolu Resim : Okul ve çevresinden kareler..
    6 Nolu Resim : 6 Nolu resim için bari biraz yardımcı olun arkadaşlar..

    Bugün iç işleri bakanlığına başvuru yapılacak. Kimse yardım elini uzatmadı.. Son çaremiz buydu.
    Sizin kardeşinizin bu okulda okuduğunu düşünün biraz. Sigara içen arkadaşlar 1 paket sigara içmeyin bugün olmaz mı ? Sigara içmeyen arkadaşlar 1 günlük dışardaki kahve keyfinden vazgeçsin bugün.
    Evet köyün halkı sıkıntılı olabilir biraz. Ama onları geri kazanmamız lazım. En azından öğrencileri..
    İlk kez r10dan yardım desteğinde bulundum bugün.
    Okulun boyasını yaptırıyoruz bitmek üzere.
    Büstümüzü ve maskımızı temin ettik.
    Türkiye Haritası şeklindeki Atatürk köşesini temin ettik.
    Dışarıya Büst koymak için sadece büstün alt kısmına ihtiyacımız var mermerci ile görüştüm 2900 ₺ mermer tutuyor altına kalıp betonu işçiliği 1850 ₺ tutuyor toplam 4750 ₺sadece büstün alt kısmının yapılmasının maliyeti var.
    Okulun içindeki diğer eksiklere maaşlarımızdan birşeyler yaptırmaya çalışıyoruz okulda görev yapan öğretmenlerin 1 tanesi hariç hepsi ücretli öğretmen zaten aldıkları maaş belli..
    Lütfen yardımlarınızı esirgemeyin arkadaşlar..
    Hiçbirşey yapamıyorsan 1 boyama kitabı gönder kargosunu ben karşılarım..

    Kimse düşünmez o köyde bende doğabilirdim o okulda bende okuyabilirdim..

    Gelmek görmek yardım göndermek isteyenler için okul adresi
    Kars Merkeze bağlı Küçük Yusuf Köyü Okulu
  • 18-09-2018, 12:55:36
    #2
    Düşünceniz çok güzel fakat bu konuda ısrarcı olmanız arkadaşınıza sıkıntı yaratmasın? Tehtit vs.? Umarım sorunsuz şekilde çözebilirsiniz bu problemi
  • 18-09-2018, 12:55:57
    #3
    Yapmayacak işte devlet buraya okul falan. Bokunda boğulacak şerefsizler. Biz bunlar adam olmaz dedikçe herkes bizi insan olmamakla suçladı. Okul yaptık okulu yaktılar. Yol yaptık yolları mayınla döşediler. Öğretmen gönderdik şehit ettiler. Hastane yaptık doktoru şehit ettiler. Bunlar insanlıktan anlamıyor.

    Durumu İçişleri Bakanlığı'na taşımanızı tavsiye ederim. Terör sempatizanlığı varsa gereken yapılır, yapılması lazım.
    • Abdullah07
    • aLemFmNet
    • Flexible
    Abdullah07, aLemFmNet, Flexible ve 1 kişi bunu beğendi.
    4 kişi bunu beğendi.
  • 18-09-2018, 13:24:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    harosa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşünceniz çok güzel fakat bu konuda ısrarcı olmanız arkadaşınıza sıkıntı yaratmasın? Tehtit vs.? Umarım sorunsuz şekilde çözebilirsiniz bu problemi
    Valla hocam eğer ki bir öğretmen görevini tam olarak yapamıyorsa ya o işi yapmayacak ya da sonuna kadar gitmeli.. Ben her türlü yardımcı olmaya çalışıyorum.
    İnsanın korktuğu gün zaten öldüğü gündür. Şerefli insan 1 kere ölür bu dünyada ..

    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayacak işte devlet buraya okul falan. Bokunda boğulacak şerefsizler. Biz bunlar adam olmaz dedikçe herkes bizi insan olmamakla suçladı. Okul yaptık okulu yaktılar. Yol yaptık yolları mayınla döşediler. Öğretmen gönderdik şehit ettiler. Hastane yaptık doktoru şehit ettiler. Bunlar insanlıktan anlamıyor.

    Durumu İçişleri Bakanlığı'na taşımanızı tavsiye ederim. Terör sempatizanlığı varsa gereken yapılır, yapılması lazım.
    Okul yapmayacağız diye birşey olamaz hocam bunu kabul etmiyorum ben. O çocuklar ata sevgisi işletile işletile yetiştirilmeli.. Sonuna kadar mücadele edilmeli.
    Gerekirse İçişleri Bakanlığına kadar elbette taşıyacağım.. Her türlü yasal yoldan destekler aramaktayız. Köye en yakın jandarma bile 35 dakika sürüyor.
    Benim pes etmeye niyetim yok.
    Allah yardımcımız olsun umarım başarıya ulaşacağız.
  • 25-09-2018, 10:34:18
    #5
    ne gerekiyorsa yapin hocam destekçinim
  • 25-09-2018, 10:43:55
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TeknikSite adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ne gerekiyorsa yapin hocam destekçinim
    Elimizden geleni yapmaya çalışıyoruz hocam ama yetişemiyoruz maalesef . Yıllardır hiçbirşey yapılmamış yap yap düzelt düzelt bitmiyor.. Tek başımıza yürümüyor..
  • 25-09-2018, 15:25:22
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Terör sempatizanları orada yaşıyor diye tek umudu okuyup kendini oradan kurtarmak olan çocukları görmezden gelmemeliyiz. ( nedense arkada fon müzik olmayınca kimsenin kimseye merhameti olmuyor .. )

    Gelip boyayıp temizleyesim geldi. Okulun adres bilgilerini pm atarsanız bildiğim kurum ve kişilerle yardım talebinizi paylaşabilirim.
    Kars Merkeze bağlı Küçük Yusuf Köyü Okulu

    Allah razı olsun hocam 1 kitap bile gelse okula kar..
    Kargosuna kadar ben karşılamaya razıyım hocam en azından küçük bir kitaplıkları olsun çocukların..
    Bir çok okula yardım ettim şimdi arkadaşımın okulunun yardıma ihtiyacı var elimden fazla birşey gelmiyor üzülüyorum..
  • 25-09-2018, 15:30:16
    #8
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yapmayacak işte devlet buraya okul falan. Bokunda boğulacak şerefsizler. Biz bunlar adam olmaz dedikçe herkes bizi insan olmamakla suçladı. Okul yaptık okulu yaktılar. Yol yaptık yolları mayınla döşediler. Öğretmen gönderdik şehit ettiler. Hastane yaptık doktoru şehit ettiler. Bunlar insanlıktan anlamıyor.

    Durumu İçişleri Bakanlığı'na taşımanızı tavsiye ederim. Terör sempatizanlığı varsa gereken yapılır, yapılması lazım.
    Kendimizi üstün gördüğümüzden bize düşmanlarmış, başka bir konuda öyle diyor dinci kardeşimiz
  • 25-09-2018, 15:41:58
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Flexible adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kendimizi üstün gördüğümüzden bize düşmanlarmış, başka bir konuda öyle diyor dinci kardeşimiz
    boş hocam boş . Bu hayatta zor ya konuşmak pekte istemiyorum.