Yapmayacak işte devlet buraya okul falan. Bokunda boğulacak şerefsizler. Biz bunlar adam olmaz dedikçe herkes bizi insan olmamakla suçladı. Okul yaptık okulu yaktılar. Yol yaptık yolları mayınla döşediler. Öğretmen gönderdik şehit ettiler. Hastane yaptık doktoru şehit ettiler. Bunlar insanlıktan anlamıyor.
Durumu İçişleri Bakanlığı'na taşımanızı tavsiye ederim. Terör sempatizanlığı varsa gereken yapılır, yapılması lazım.
Kendimizi üstün gördüğümüzden bize düşmanlarmış, başka bir konuda öyle diyor dinci kardeşimiz