• 16-09-2018, 00:42:27
    #1
    Adana'da yaşayanlar türkmenbaşını bilir. Normalde akşamları rutinim olan Starbucks'a bugün gitmedim.
    Olanları'da orada çalışan bir ağabeyimden öğrendim. Arabalar sanki otobandaymış gibi çok ama çok hızlı geçmekte....
    Hayatını kaybeden var mı bilmiyorum fakat Kaza'da yaralananlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...



    https://www.youtube.com/watch?v=3AKwZ9C6Eqc




    https://www.youtube.com/watch?v=7KI0qIrznLU
  • 16-09-2018, 00:50:11
    #2
    allah korumuş. can kaybı yok sanırım. Böylelerine ibretlik ceza vermek lazım
  • 16-09-2018, 00:57:44
    #3
    2 ölü var deniliyor çok kötü
  • 16-09-2018, 01:00:20
    #4
    Bugün bağcılarda da otobüs dükkana girdi.
  • 16-09-2018, 01:08:04
    #5
    bu nasıl şerit değiştirme akıl mantık yok hiç birşey yok ehliyet vermeyeceksin bu adamlara
  • 16-09-2018, 01:20:55
    #6
    PaSaSa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    2 ölü var deniliyor çok kötü
    Hemen girmeden önce 2 hanfendiye çarpmamak için kırdığını gördüm... Umarım yanlış duymuşuzdur.

    Meraboy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün bağcılarda da otobüs dükkana girdi.
    Çok geçmiş olsun kimseye bir şey oldu mu ?

    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bu nasıl şerit değiştirme akıl mantık yok hiç birşey yok ehliyet vermeyeceksin bu adamlara
    Direksiyonu kırmadan önce dikkat ettiyseniz 2 hanfendiye çarpmamak için starbucks'a giriyor ben de yeni fark ettim.
  • 16-09-2018, 01:23:13
    #7
    Üyeliği durduruldu
    İnşallah ciddi bir sorun yoktur yaralananlarda. Bana kalırsa bu kazaya karışan şoförün ehliyeti sınırsız olarak el konulmalı. Bir daha trafikte dahi durmamalı. Bu tip kişiler direkt insan canına kast eden varlıklar.
  • 16-09-2018, 01:26:27
    #8
    Yaralı var sanırsam sadece. Allah korumuş.
  • 16-09-2018, 01:34:35
    #9
    SingleMore adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hemen girmeden önce 2 hanfendiye çarpmamak için kırdığını gördüm... Umarım yanlış duymuşuzdur.



    Çok geçmiş olsun kimseye bir şey oldu mu ?



    Direksiyonu kırmadan önce dikkat ettiyseniz 2 hanfendiye çarpmamak için starbucks'a giriyor ben de yeni fark ettim.
    şu an tekrar baktım fark ettim hocam ancak öndeki araçların hızına bakarsanız arkadaş bayanlara çarpmamak için kırmasa %100 öndeki araçlara çarpacaktı zaten hız maksimum seviyede önde trafik o kadar hızlı ilerlemiyor sol şeritte araçlar resmen durmuş adam her türlü kaza yapacakmış. ki o bayanlarda 1. derece suçlu mu orada yaya geçidi var mı üste geçit vs. var mı . şükür ki ölen yok diyor gazetelerde ağır yaralı varmış in. durumu iyi olur herkese geçmişolsun