2 ölü var deniliyor çok kötü
Hemen girmeden önce 2 hanfendiye çarpmamak için kırdığını gördüm... Umarım yanlış duymuşuzdur.
Bugün bağcılarda da otobüs dükkana girdi.
Çok geçmiş olsun kimseye bir şey oldu mu ?
bu nasıl şerit değiştirme akıl mantık yok hiç birşey yok ehliyet vermeyeceksin bu adamlara
Direksiyonu kırmadan önce dikkat ettiyseniz 2 hanfendiye çarpmamak için starbucks'a giriyor ben de yeni fark ettim.