Hemen girmeden önce 2 hanfendiye çarpmamak için kırdığını gördüm... Umarım yanlış duymuşuzdur.
Çok geçmiş olsun kimseye bir şey oldu mu ?
Direksiyonu kırmadan önce dikkat ettiyseniz 2 hanfendiye çarpmamak için starbucks'a giriyor ben de yeni fark ettim.
şu an tekrar baktım fark ettim hocam ancak öndeki araçların hızına bakarsanız arkadaş bayanlara çarpmamak için kırmasa %100 öndeki araçlara çarpacaktı zaten hız maksimum seviyede önde trafik o kadar hızlı ilerlemiyor sol şeritte araçlar resmen durmuş adam her türlü kaza yapacakmış. ki o bayanlarda 1. derece suçlu mu orada yaya geçidi var mı üste geçit vs. var mı . şükür ki ölen yok diyor gazetelerde ağır yaralı varmış in. durumu iyi olur herkese geçmişolsun