• 16-09-2018, 01:44:58
    #10
    beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    şu an tekrar baktım fark ettim hocam ancak öndeki araçların hızına bakarsanız arkadaş bayanlara çarpmamak için kırmasa %100 öndeki araçlara çarpacaktı zaten hız maksimum seviyede önde trafik o kadar hızlı ilerlemiyor sol şeritte araçlar resmen durmuş adam her türlü kaza yapacakmış. ki o bayanlarda 1. derece suçlu mu orada yaya geçidi var mı üste geçit vs. var mı . şükür ki ölen yok diyor gazetelerde ağır yaralı varmış in. durumu iyi olur herkese geçmişolsun
    Orada yaya geçidi sadece ışıklarda var normalde hanımefendi'lerin geçtiği yer yaya geçidi değil insanların sürekli kullandığı yer karşıdan karşıya geçmek için. Ben de sürekli orayı kullanıyorum ki artık en güvenlisi yaya geçidinden geçmek.
  • 16-09-2018, 01:51:46
    #11
    Yayalarda araç kırdıktan sonra görünmüyor. Ben mi göremedim ya da .s
  • 16-09-2018, 02:06:32
    #12
    Yakınında yaya geçidi olan bir yerde fren mesafesi koyamayacak kadar hızı var kişinin. Cafedekileri Allah korumuş kötü girmiş dükkana.
  • 16-09-2018, 02:55:15
    #13
    Platin üye
    Niye bu kadar hız yaparsın şehir içinde

    2 Kişide mefat etmiş allah yakınlarına sabır versin.
  • 16-09-2018, 08:40:53
    #14
    Videoyu dikkatlice izlerseniz araba önce maalesef 2 yayaya çarpıyor ve yayalar öndeki siyah araca doğru savruluyorlar. Sonra da sürücü hakimiyeti kaybedip Starbucksa dalıyor. Gerçekten çok acı bir olay. Hayatını kaybedenlere Allahtan rahmet diliyorum 😞
  • 16-09-2018, 09:28:04
    #15
    Kurumsal Üye | R10 19.YIL
    Aracin cam patlamis 2 bayana cok sert carpmis ve oteye savrulmuslar cafedekilerde birsey yok 2 agir yaralida yoldaki 2 bayan muhtemelen. Cumartesi gecesi sofor kesin alkollu.
  • 16-09-2018, 10:59:01
    #16
    Her akşam arkadaşlarımla beraber gittiğim mekan. Üniversite nedeniyle dün Hatay'a dönmüştüm ve gitmemiştim. Dönmesem büyük ihtimalle bende orada bir yerde olacaktım. Duyduğum kadarıyla 2 yaya vefat etmiş. Mekanda oturan kişilerde yaralanan bile yok Allahtan. Sürücü evet hızlı ama o yolda zaten 50 ile gidilmesini beklenecek bir yol değil. Baya geniş bir yol. Suçlu benim gözümde yayalar akan trafikte hem de o cadde de yola atlamak çok yanlış.
  • 16-09-2018, 22:28:10
    #17
    adanada sıradan bir gün