Her akşam arkadaşlarımla beraber gittiğim mekan. Üniversite nedeniyle dün Hatay'a dönmüştüm ve gitmemiştim. Dönmesem büyük ihtimalle bende orada bir yerde olacaktım. Duyduğum kadarıyla 2 yaya vefat etmiş. Mekanda oturan kişilerde yaralanan bile yok Allahtan. Sürücü evet hızlı ama o yolda zaten 50 ile gidilmesini beklenecek bir yol değil. Baya geniş bir yol. Suçlu benim gözümde yayalar akan trafikte hem de o cadde de yola atlamak çok yanlış.