beachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an tekrar baktım fark ettim hocam ancak öndeki araçların hızına bakarsanız arkadaş bayanlara çarpmamak için kırmasa %100 öndeki araçlara çarpacaktı zaten hız maksimum seviyede önde trafik o kadar hızlı ilerlemiyor sol şeritte araçlar resmen durmuş adam her türlü kaza yapacakmış. ki o bayanlarda 1. derece suçlu mu orada yaya geçidi var mı üste geçit vs. var mı . şükür ki ölen yok diyor gazetelerde ağır yaralı varmış in. durumu iyi olur herkese geçmişolsun
Orada yaya geçidi sadece ışıklarda var normalde hanımefendi'lerin geçtiği yer yaya geçidi değil insanların sürekli kullandığı yer karşıdan karşıya geçmek için. Ben de sürekli orayı kullanıyorum ki artık en güvenlisi yaya geçidinden geçmek.