Adana'da yaşayanlar türkmenbaşını bilir. Normalde akşamları rutinim olan Starbucks'a bugün gitmedim.
Olanları'da orada çalışan bir ağabeyimden öğrendim. Arabalar sanki otobandaymış gibi çok ama çok hızlı geçmekte....
Hayatını kaybeden var mı bilmiyorum fakat Kaza'da yaralananlara geçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...



https://www.youtube.com/watch?v=3AKwZ9C6Eqc




https://www.youtube.com/watch?v=7KI0qIrznLU