Konu
Adana Türkmenbaşı Bulvarı Starbucks'a Araba Girdi
16-09-2018, 00:42:27
#1
SingleMore
Adana'da yaşayanlar türkmenbaşını bilir. Normalde akşamları rutinim olan Starbucks'a bugün gitmedim.
Olanları'da orada çalışan bir ağabeyimden öğrendim.
A
rabalar sanki otobandaymış gibi çok ama çok hızlı geçmekte....
Hayatını kaybeden var mı bilmiyorum fakat Kaza'da yaralananlara g
eçmiş olsun dileklerimi iletiyorum...
https://www.youtube.com/watch?v=3AKwZ9C6Eqc
https://www.youtube.com/watch?v=7KI0qIrznLU