Burada (Ankara) spor salonları çok pahalı olduğu için Macfit'e yazılmıştım geçen sene. O yüzden fiyat için bi'şey söyleyemem, ilk ay ücretsizdi. Sonraki aylar ise 50 TL. Arada kampanya yaparlar. Neyse bayağı bir araştırmıştım bu firmayı. Güzel diyen de var, kötü diyende. Herşey şubeye bağlı. Git gezdirsinler seni. Araban yoksa yürüme mesafesinde bi'yer seç. Tam zamanlı bir işte çalışıyorsan muhakkak iş çıkışı saatlerinde salona git. Çünkü aletlerde sıra olma ihtimali yüksek. Sağlık testini ve çalışma programını yapıp besin programları yapmadıklarını söylemişti o vakit. Diyetisyene ek ücret mi ne ödemek gerekiyormuş. Aletleri tanıtıyorlar, toplu bir şekilde çalışmalar falan da yapıyorlar. Onlara da katılabilirsin. Kamburluk için sana tek tavsiyem yoga

.
Macfit'teki elemanlar sanırım "Valla ben anlatır çıkarım, alırım yine maaşımı. Olan size olur" tarzındalar. Ama mahalledeki salonların çoğu öyle değil. Adam resmen seni yontup güzel birşeyler yapmanı istiyor. Bi'de hoca ile kafa oldun mu tamamdır.