Konu
MacFit'e Giden Var mı? Zayıflıktan Ölücem...
09-09-2018, 08:30:46
#27
mcsoft
UMUT adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Eminmisiniz hocam o fiyata bildiğim hiçbir üyelik yok
bende eryaman kurucu üyelerindenim kademeli olarak 85 --> 95 --> 105 yaptılar aylık üyelik
https://mobile.diyalogo.com.tr/eArch...60fa64d31.pdf/