Çevremde bir süre beni görmeyen insanlar ile karşılaşınca bana yönelttikleri sorular;
Sen neden bu kadar zayıfladın?
Neden bu kadar cılızsın

Boy gidiyor ama halen aynısın...
Ulaşım konusunda bana yakın başlamayı düşünüyorum çünkü aşırı şekilde zayıfladım kilo durumum yükselip alçalsa da vücut görünüşüm aynı irileşemiyorum yiyip içtiğim halde cılız bir görünüşüm var.
Sormak istediğim bir kaç soru var;
Aylık üyelik fiyatları yaklaşık ne kadar?
Başlarken herhangi bir sağlık testi yapılması gerekiyor mu?
Bildiğim kadarıyla çalışma programları ve besin programları hoca tarafından veriliyormuş yanlışım varsa düzeltin biraz daha detaylandırın.
Ayrıca bu aletlerin nasıl kullanıldığı hakkında bilgi veriliyor mu? kısa kısa da olsa hiçbir şey bilmiyorum gibi neredeyse
