• 06-09-2018, 22:39:34
    #1
    MacFit e Giden Var mı?
    Çevremde bir süre beni görmeyen insanlar ile karşılaşınca bana yönelttikleri sorular;
    Sen neden bu kadar zayıfladın?
    Neden bu kadar cılızsın
    Boy gidiyor ama halen aynısın...

    Ulaşım konusunda bana yakın başlamayı düşünüyorum çünkü aşırı şekilde zayıfladım kilo durumum yükselip alçalsa da vücut görünüşüm aynı irileşemiyorum yiyip içtiğim halde cılız bir görünüşüm var.
    Sormak istediğim bir kaç soru var;
    Aylık üyelik fiyatları yaklaşık ne kadar?
    Başlarken herhangi bir sağlık testi yapılması gerekiyor mu?
    Bildiğim kadarıyla çalışma programları ve besin programları hoca tarafından veriliyormuş yanlışım varsa düzeltin biraz daha detaylandırın.
    Ayrıca bu aletlerin nasıl kullanıldığı hakkında bilgi veriliyor mu? kısa kısa da olsa hiçbir şey bilmiyorum gibi neredeyse
  • 06-09-2018, 22:44:19
    #2
    Kurumsal PLUS
    Ertancım sana şunu söyliyeyim en iyi spor salonu sana en yakın olandır,tecrübeyle sabittir

    Yoksa bi zamandan sonra bırakırsın.
  • 06-09-2018, 22:45:58
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Bu zayıflığın çözümü için bir doktora başvurdunuz mu? Belki metabolizmanızla ilgili bir sıkıntı vardır.
  • 06-09-2018, 22:45:59
    #4
    Champions adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertancım sana şunu söyliyeyim en iyi spor salonu sana en yakın olandır,tecrübeyle sabittir

    Yoksa bi zamandan sonra bırakırsın.
    İlk madde tamam da diğerlerini bilemiyorum bakalım umarım forumdan dönüş alırım
  • 06-09-2018, 22:47:14
    #5
    yakınında farklı bir gym varsa onu tercih etmeni öneririm. Macfite gidiyorum kötü değil fiyatları mahalle salonlarıyla eş değer ama ilgi alaka sıfır salonda bi kaç hoca dolaşır sen sorarsan gösterir sen sormazsan kimse sana bu böyle şöyle demez ayrıca içerde çok iyi fiziğe sahip olan insanları görüp hevesinde kaçabilir kısacası macfit kötü değil ama çevrende mahallende vs bir fitness salonu varsa kesinlikle tercihin olsun
  • 06-09-2018, 22:47:53
    #6
    MacFit'e gitmeni tavsiye etmem genelde oraya gidenler merdiven altı salonlarda yıllarca kendini şişirip karı kız ayarlamaya giden tipler ve çok kalabalık oluyor. Kendine özel bir plan çıkarttırmak bayağı maliyetli olur sana.
  • 06-09-2018, 22:49:07
    #7
    Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu zayıflığın çözümü için bir doktora başvurdunuz mu? Belki metabolizmanızla ilgili bir sıkıntı vardır.
    Metabolizma da sıkıntı yok yani kilo alıp verebiliyorum hocam, vitaminsizlik vardı onu da hallettim. Çok fazla etli yağlı yemekler yiyorum kiloya yansıyor ama dediğim gibi cılızlık söz konusu hatta herbalife de vücut analizi yaptılar yağ oranımda yüksek çıktı ben bu tarz şeyler yediğimi söylemedim ama
  • 06-09-2018, 22:52:13
    #8
    ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacFit e Giden Var mı?
    Çevremde bir süre beni görmeyen insanlar ile karşılaşınca bana yönelttikleri sorular;
    Sen neden bu kadar zayıfladın?
    Neden bu kadar cılızsın
    Boy gidiyor ama halen aynısın...

    Ulaşım konusunda yakın başlamayı düşünüyorum çünkü aşırı şekilde zayıfladım kilo durumum yükselip alçalsa da vücut görünüşüm aynı irileşemiyorum yiyip içtiğim halde cılız bir görünüşüm var.
    Sormak istediğim bir kaç soru var;
    Aylık üyelik fiyatları yaklaşık ne kadar?
    Başlarken herhangi bir sağlık testi yapılması gerekiyor mu?
    Bildiğim kadarıyla çalışma programları ve besin programları hoca tarafından veriliyormuş yanlışım varsa düzeltin biraz daha detaylandırın.
    Ayrıca bu aletlerin nasıl kullanıldığı hakkında bilgi veriliyor mu? kısa kısa da olsa hiçbir şey bilmiyorum gibi neredeyse

    Merhabalar,
    3 veya 4 Ay gittim MacFite gerçekten çok güzel ve temiz, banyosundan tut temizliğine kadar.
    Çok alet ve makine var sıra beklemezsin asla.

    İyi yanları olduğu gibi kötü yanları var. Hocalar bireysel ilgilenmiyor fakat 150-250 TL gibi ayrı bir ücret verirsen aylık olarak ilgileniyor.

    Ücret ise üye olurken katılım bedeli olarak toplam 100-120 TL gibi bir ücret alıyorlar sadece ilk ay sonrasında 70 TL oluyor.
  • 06-09-2018, 22:52:23
    #9
    ErtanTaskin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MacFit e Giden Var mı?
    Çevremde bir süre beni görmeyen insanlar ile karşılaşınca bana yönelttikleri sorular;
    Sen neden bu kadar zayıfladın?
    Neden bu kadar cılızsın
    Boy gidiyor ama halen aynısın...

    Ulaşım konusunda bana yakın başlamayı düşünüyorum çünkü aşırı şekilde zayıfladım kilo durumum yükselip alçalsa da vücut görünüşüm aynı irileşemiyorum yiyip içtiğim halde cılız bir görünüşüm var.
    Sormak istediğim bir kaç soru var;
    Aylık üyelik fiyatları yaklaşık ne kadar?
    Başlarken herhangi bir sağlık testi yapılması gerekiyor mu?
    Bildiğim kadarıyla çalışma programları ve besin programları hoca tarafından veriliyormuş yanlışım varsa düzeltin biraz daha detaylandırın.
    Ayrıca bu aletlerin nasıl kullanıldığı hakkında bilgi veriliyor mu? kısa kısa da olsa hiçbir şey bilmiyorum gibi neredeyse
    Arkadaşlara katılıyorum seni çalıştıracak biri yoksa macfite gitme hocam mahalle salonları cok daha faydalı olacaktır.İllada gitmek istiyorum dersen ki bn gidiyorum 1 bucuk ay oldu aradaslarım var diye gidiyorum bu arada yardımcı oluyolar fiyatlarıda normalde aylık üyelik 140 Tl olmuş durumda.İşbankasının bir kampanyası vardır 6 ay üyelik alana 2ay bedava seklinde bende o sekilde 6 + 2 ay 600 Tl ye kaydoldum aylık ortalama 75 Tl ye geliyor.