Noventa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu zayıflığın çözümü için bir doktora başvurdunuz mu? Belki metabolizmanızla ilgili bir sıkıntı vardır.
Metabolizma da sıkıntı yok yani kilo alıp verebiliyorum hocam, vitaminsizlik vardı onu da hallettim. Çok fazla etli yağlı yemekler yiyorum kiloya yansıyor ama dediğim gibi cılızlık söz konusu hatta herbalife de vücut analizi yaptılar yağ oranımda yüksek çıktı ben bu tarz şeyler yediğimi söylemedim ama